Fugleskydning i 2020, samt andre arrangementer.
Pga. situationen med COVID-19 / Coronavirus har bestyrelsen besluttet at aflyse dette års fugleskydning helt.
De af jer der har købt fugleskydningskort får naturligvis købet refunderet.

Ligeledes er alle øvrige arrangementer indtil videre aflyst / sat på pause.
Risikoen ved at blive smittet er for stor til at vi tør afholde arrangementer i øjeblikket.
Så snart der er nyt eller arrangementerne bliver genoptaget, vil det blive meldt ud her på siden.

Hvis det giver anledning til spørgsmål, må I endelig rette henvendelse til en fra bestyrelsen.

MobilPay.
Vores kasserer har længe arbejdet på en løsning omkring mobilpay.
Nu er det endelig lykedes.
Vi kan derfor fremover benytte mobilpay som betalingsmiddel ved vores arrangementer.
Det er vigtigt at man angiver hvad hver enkelt betaling er for.
Foreningens mobilpay nr. er: 380414

Vi forsøger hele tiden at holde hjemmesiden opdateret med arrangementer og billeder.
Skulle du ligge inde med billeder fra et arrangement som du ønsker at dele, så send dem til webmaster.

Hold dig opdateret

På Frederiksborg Amts Garderforenings facebook-side bliver der lagt nyheder op om foreningen og Livgarden generelt. På siden har dets medlemmer også mulighed for at dele private billeder fra arrangementer og dyrke et fællesskab, der rækker ud over foreningens officielle arrangementer. Besøg siden
her.

Frederiksborg Amts Garderforening er en del af De Danske Garderforeninger (DG), og derfor er det meget relevant for foreningens medlemmer at følge med i, hvad der sker i DG. Netop derfor har DG oprettet en gratis nyhedsmail tjeneste, DG-Plus, hvor man ved tilmelding jævnligt får tilsendt nyheder fra DG og Livgarden generelt. Tilmeld dig her.

Garderbladet
Som medlem af en garderforening får du hver måned tilsendt Garderbladet. I Garderbladet kan du foruden dets spændende indhold om Livgarden også holde dig opdateret omkring arrangementer i Frederiksborg Amts GarderforeningDet er muligt at læse bladet, både nye og gamle udgaver, digitalt ved at følge linket her