Julefrokost

Kontakt:
Søren Terp

Information om arrangementet

Traditionen tro afholdes der julefrokost i Frederiksborg Amts Garderforening d. 3. december 2018. Til arrangementet er det også muligt at tage en ledsager med til aftenen.

Program

Aftenen starter med at folk bliver budt velkommen, hvor det vil være muligt at få sig lidt at drikke i baren inden vi sætter os til bords. Menuen består af alt fra det klassiske, danske julefrokostbord. Efter maden bliver der afholdt amerikansk lotteri, som foreningen sørger for at købe præmier til.

Tilmelding

Man tilmelder sig arrangementet ved at kontakte næstformand Søren Terp. Ønsker man at spise med skal dette også meldes til næstformanden. Prisen for mad er 100 kr. pr. person. Tilmeldingen til spisning skal ske inden onsdag d. 28. november. Tilmeldingen til spisning er bindende, og bliver man forhindret i at deltage i arrangementet, og ikke har meldt dette ud inden tilmeldingsfristen udløber, skal der betales for den bestilte mad. Det er muligt at betale kontakt og med Mobilepay.

F.A.G: Julefrokost 2017